jump to the top
chasing
the dreams






Monday, April 12, 2010 // 8:39 AM


bercinta?? kecewa?? sakit?? kenape ea bercinta tu sakit eyh.. kenape bercinta tu sebelah pihak jer yg rse kkcewaan tu eyh..,, tp tdak kat 2 2 blah pihak............???

ni one story yg br berlaku mgu lpas......... kisah cinta 3 segi yang berlaku dekat mber sndri..

kisah ne bermula,,, dgn sepasang couple yg brcinta tp tade rse cnta.... yg ppuan ne, trime laki tu d sbb kn dia ksian kt laki tu gy btol2 nak kt die,, dalam mse yg sme dia jgak mguna kan laki tu utk ingin mlupakan kekasih lame.......

setelah 4bulan prhubungan mereka,, muncul kembali org ketiga..........
iaitu,, EX c yg ppuan ne....... kmunculan EX ne mgmbira kn aty c ppuan krna cnta lme nyer da kmbali berputik smula,, so,, tgl la c laki ksorangan terkapai2.....


slpas sebulan mnjalin kn hbngan sulit (EX dgn c ppuan)... c ppuan mnyak putus kn hbngan,,, yg laki ne xdpt nk time kenyataan.... so yg c laki ne kol2 lah mber2 c ppuan utk mmnta tlg(nshat)... stelah smgu mrayu mmnta tlg kt mber2 c ppuan,,, slh sorg mber c puan un ckp lah... "dy da ad pkwe br, EX dy da kmbali kt dy,, so ko jgn la tny lg knp dy mnx ptus dgn ko,, phm??.. ktowg xnk msuk cmpur lg phm! " yg laki ne dpt tao tu lah punca dy brpisah,, dy mule hlg prtmbangan dr.....dan......mule la perang antare mereka bertiga sesame sndri...


slpas smgu brlalu,, c laki ttp xdpt time knytaan... n ttp nk mncuba mndapat kn kembali c ppuan.......tp c EX dgn c ppuan ttp mempertahan kn hbngan mereka mati-matian......... sbb xnk cnta yg berputik kmbali tu hlg mcm tu jer..........


da sbulan berlalu..akhirnya c laki terpksa reda,, wlupun x reda dgn pmergian kkasih nyer yg lari kpd EX dy tu..... tp smpi skg asek mngacau mber c ppuan tny sume activity c ppuan dgn c EX...... smpi mber2 un da fedup nak mlyan karenah c laki....
so c mber2 un btrus trg la, spya jgn mggu mereka lg,, krn mslah tu sume bkn mslah mereka,, tp mslah antare mereka bertiga sndri............c laki trpakse la time jer ap yg mber2 ppuan ckp,,, dan skg laki tu xd da tny2 ap2 lg,, so ,,,, dlm cter ne kn....


sape yg berslah sebenar nyer??

-------------