jump to the top
chasing
the dreams






Monday, September 27, 2010 // 9:58 PM






heheehhe peace !! aku d tgh2 d apit kazen2 kecil ;)







heheeh leyka nanges,, siannn.. ehh lpe nk gtao...

laki tu pksu aku... & pksu aku tu ayh dy... hikhik











seronok nyer maen air!! ^_^





















seronok nyer bermandi manda dgn kazen kecil ku! hehehehe..

aku n pksu aku jer yg plg besa d situ :)

-------------


// 9:22 PM



heheeheheh...name saye aqilah ♥ ^^_








^_^ siti & aqilah ♥♥








hehe name saye siti @ laila ♥















heheeheheh.. birthday siti , aqila n hidayah~

same tarikh lahir! how seronok!! huhuhuhu ♥♥











heheeheheh...........

this is my lovey dovey little cat!! "ara"

love her so much !! ♥♥♥♥♥


-------------


^_^
Thursday, September 16, 2010 // 7:12 PM




ini...??
cube teka aper??
hahhahahha.. aku tny adek no 3 aku,,,
kata nyer 'GULI' tett! salah! huhu
ne adalah....... BABY CRYSTAL
alahh~ bnde yg budak2 ske maen tu,,
konon nyer,,, mitos citer ttg BABY CRYSTAL ne lah.. kalo bela@rendam dlm air bende alah ne ak beranak2.. huhuh
tp aku tgk adek aku bt,, xd pon... :D
byk mne adek aku rendam,, byk tu jgak laa yg ader,, huhuhuhu
mitos betol laaa BABY CRYSTAL citer adek2 aku ne....
huhuhu tp mcm mne lah citer ttg BABY CRYSTAL ne blh jdik centu yerk,,
xphm aku,, hahaha aper2 pon yg kt ats tuh ^^ antara BABY CRYSTAL adek aku hihihi... curik amek pict jap... klo dy tao,, habes aku kne marah... kte nyer nty BABY CRYSTAL tuw xleh nk branak.. hihihi... ^_^







permata aty ku!!! ara ^^_
huhhuu... kasihan, keseekoran, hihihihihi,
adik bradik nyer yg len jiran aku da buang!
sengal pnye jiran! tah ape2 pangai!
ne pon adek laki aku tgh lepak2 terjupe alek dy..
ara jerla.. adik2 nyer xjpe plk....
ap nk bt,, dah jpe... adek aku bwk blik.. aku bela lah..
kasihannn!

-------------


Wednesday, September 15, 2010 // 8:43 PM


hehehe ! yummy2 ! cokelat !!
ne cokelat mkcik jaga kt tmpt aku kje@prctikal bg!
kate nyer pgnti wet raya ! haha jdi lah ! dr xd lgsg kn ^^_



>
yg ini ! pg td,, hehe ! aku ne senanyer xsuke mkn kat kdi mamak !
aku sndri xtao la knp ! MYBE SBB MAK AKU XPENA AJA KOT ! huhuhu ~
tp d sbb kn kt tmpt aku kje(prctikal actually) tw ader 1 kdi jer yg bkk pg2!
jd aku redo jer la,, utk berbreakfast kt situ !
pg2 bese nyer aku mkn roti kosong n air teh 0 !
tp pg td aku mlz lak nk mkn,, soo.. aku order teh 0 jer la !!
hah ! ne teh 0 yg aku slalu order,, hahah ! huhuhu !!




hah yg ini ! pokok kaktus nme nyer ! haha (bajet cm korg xtao plak)
dan satu2 nyer pokok kaktus mak aku yg bertahan smpi ke ari ini!
hahah mne xnyer,,, mk aku tanam,, tp xppenah siram air !
kate nyer,,dlm "badan" pokok kaktus tu ader air!
hehe siram air pon bt aper... xd function ! kATE nyer la... huhuhu !
last2,, drpada 5 jenis !
1 ni ajer yg terselamat! itu pon sbb aku yg siram pokok ni dgn air !
kalo x,, innalillah ,, sama mcm rakan2 yg lain! hahaha




ahahahhha ! gmba ne mse aku otw gy kbur tw la....
tyme tw plk adek aku snap pict dy...
h0hoh0ho .. ter-snap plk pics ne.....
sememang nyer mnapak kn wajah ku yg buwok dlm pict ne !!
lg2 mse kai tdung kne angin cani... ^^_ haihhh ! huhuhu



-------------


// 12:21 AM


heheeh ! this is my cousin !
tgh mkn ketupat vs rendang ! sedap kate nye.
heheh~ tgk lah posing nyer semase mkn !
so cute ! haha!

-------------


Tuesday, September 14, 2010 // 11:56 PM




haa~ mse & time dlm gmb ni,yerla mse, aku br jer otw (ontheway) tuk pegi mnziarahi kbur arwah nnek,,abah,,atok said,,&pakngah ! haih !
sempat lg aku amek gmb kn ! yerla.. xdek kje nk bt! alang2 tu,, amek jerla gmb,, hihi :)






oke ! yg ni plak,, mse aku pegi beraye kat umah kwn mk cik aku.. hii~ same x baju yg aku pki dgn gy ziarah kbur? hee~
same kn..,,, hihihi~ tp aku pegi bkn pd mse yg same tau... huhuhu :)
sebab ziarah kbur tu,, keluarga mak aku,, n yg ni,,, keluarga ayah aku :p





dah alang2 bercerite ttg raya kt ataz,, mse aku beraye kt umah kwn mkcik aku tu~ dy ader sdia kn 1 hidangan yg aku xpenah mkn n dengar..ksian giler,, kate nyer tu mknn asl dr kg ayh aku~ tp npe la aku xpenah mkn,, hihii~ giler ksian kn aku ne! huhuhu
nah ini die mknn yg aku sbot kn td~ nme nyer Daging Dinding





ermm,, sedap gak tao dging dingding ne~ heee~~ ase nyer mcm kne bakar pon ader,,, mcm goreng hangus pon ader,, hihhihi` xtao la nk describe cemane.. korg rse sndri laa~~ kate nyer mknn ne asl dr melake... so klo nk mkn dtg2 ler ker restoren yg ader mknn melake yer.. hiii :))

-------------


Thursday, September 2, 2010 // 8:01 PM



bnde ne aku amek dr sorg member,, ea ttg hati seorg perempuan :)
selamat memahami :0


30 Perkara Perempuan x Sempat Bgtau Lelaki.....

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

-------------