jump to the top
chasing
the dreams






Wednesday, September 15, 2010 // 8:43 PM


hehehe ! yummy2 ! cokelat !!
ne cokelat mkcik jaga kt tmpt aku kje@prctikal bg!
kate nyer pgnti wet raya ! haha jdi lah ! dr xd lgsg kn ^^_



>
yg ini ! pg td,, hehe ! aku ne senanyer xsuke mkn kat kdi mamak !
aku sndri xtao la knp ! MYBE SBB MAK AKU XPENA AJA KOT ! huhuhu ~
tp d sbb kn kt tmpt aku kje(prctikal actually) tw ader 1 kdi jer yg bkk pg2!
jd aku redo jer la,, utk berbreakfast kt situ !
pg2 bese nyer aku mkn roti kosong n air teh 0 !
tp pg td aku mlz lak nk mkn,, soo.. aku order teh 0 jer la !!
hah ! ne teh 0 yg aku slalu order,, hahah ! huhuhu !!




hah yg ini ! pokok kaktus nme nyer ! haha (bajet cm korg xtao plak)
dan satu2 nyer pokok kaktus mak aku yg bertahan smpi ke ari ini!
hahah mne xnyer,,, mk aku tanam,, tp xppenah siram air !
kate nyer,,dlm "badan" pokok kaktus tu ader air!
hehe siram air pon bt aper... xd function ! kATE nyer la... huhuhu !
last2,, drpada 5 jenis !
1 ni ajer yg terselamat! itu pon sbb aku yg siram pokok ni dgn air !
kalo x,, innalillah ,, sama mcm rakan2 yg lain! hahaha




ahahahhha ! gmba ne mse aku otw gy kbur tw la....
tyme tw plk adek aku snap pict dy...
h0hoh0ho .. ter-snap plk pics ne.....
sememang nyer mnapak kn wajah ku yg buwok dlm pict ne !!
lg2 mse kai tdung kne angin cani... ^^_ haihhh ! huhuhu



-------------